I kdyby se dotyčná stránka zdála být sebedokonalejší, prohrává na celé čáře, jakmile přijde do styku s vyhledávačem. Takový internetový vyhledávač ji sice nejspíše nalezne, jenže pak ji umístí až na nějakou hodně vzdálenou pozici v seznamu různých objevených odkazů na totéž téma, a člověk, který si ji takto nechal vyhledat, tak až k ní nikdy nedoputuje a spokojí se s tím, co je mu předloženo na maximálně několika prvních pozicích.
A co udělat, aby se situace změnila?
Pokud se člověk rozhodne, že si místo neúspěšné stránky založí jinou, nejspíše jen marní čas. Protože ani té nové se nejspíše nebude dařit lépe, bude-li mít stejné nedostatky jako ta původní. Nedostatky, které je třeba odstranit, má-li ona stránka v internetovém vyhledávači povýšit.
A má-li tak být dosaženo, nelze sázet na kvantitu, rozhodující je kvalita. Kvalita, jíž lze dosáhnout jenom a pouze s pomocí SEO optimalizace.
Co že to ta SEO optimalizace je?
Jedná se o řadu úkonů, jimiž profesionálové odstraňují překážky, jež takové stránce stojí v cestě, jež jí brání v postupu vzhůru.
Jde tu o odstranění případných nedostatků, jež v sobě ukrývá ona stránka sama, o správnou volbu klíčových slov na ní, o její zásobování kvalitními a poutavými články, o vytváření zpětných odkazů, přivádějících sem čtenáře odjinud a o různorodou propagaci, mající za úkol dostat onu stránku do širšího povědomí.
To vše způsobí, že se onen web stane zajímavějším a bude stoupat ve vyhledávačích vzhůru. Až tam, kde začne bodovat u uživatelů internetu. O což tady jde především.